Jak nakupovat?

Jak nakoupit v našem obchodě

Náš internetový obchod je založen na jednoduchosti a přehlednosti, ideálně nastavený pro Váš pohodlný nákup.

Přesto si Vám dovolujeme nabídnout návod jak správně nakoupit.

Jednotlivé kroky výběru a nákupu piercingu:

Nejprve si najděte konkrétní kategorii, ve které chcete nakoupit.

Vyhledat zboží můžete pomocí vyhledávače (sloupec vpravo), zadáním klíčového slova (například "piercing do pupiku", nebo "labret"), nebo v kategorii produktů, podle druhu zboží.

Když máte zboží vybrané, pro jeho detailnější zobrazení na něj stačí jen kliknout. Kliknout lze na název produktu, nebo na obrázek, okamžitě se Vám zobrazí konkrétní zboží s detailním popisem a cenou. Zde můžete zvolit množství zboží a jeho další vlastnosti (barvu, velikost…), pokud jsou v nabídce. 

Nabídka druhů piercingu u určitých produktů:

  1. u každého piercingu je vždy základní cena, s obrázkem a informaci o skladu.
  2. některý piercing je rozšířen o typy, které udávájí (barvu, velikost apod.), ke každému typu jeětě náleží položka stav na skladu

U piercingu, který umožňuje vybírat z několika možností, je vidět i hodnota v Kč, o kolik je daný typ dražší, tato hodnota je vždy přičítána k základní ceně.

Konečná platná cena je vždy ta co se vypočítává.

U většiny zboží je vždy tabulka s dostupností u daného typu, pokud není, je zboží vždy dostupné.

Pro lepší představu o piercingu, kliknutím na obrázek vyvoláte zvětšení obrázku. Pokud potřebujete poradit se zbožím, nebojte se obrátit na nás, na stránce Kontakt.
Pokud je vše jasné a chcete zboží nakoupit pak už jen vložíte piercing do košíku, stiskem tlačítka Vložit do košíku. Od teď je piercing ve Vašem košíku a můžete pokračovat v dalším výběru zboží obdobným způsobem.

Od teď se Vám bude na pravé straně zobrazovat Váš nákup s počtem nakoupených kusů a celkové ceny zboží. Pokud chcete pokračovat dále k objednání zboží, klikněte na košík, umístěný v pravém horním rohu. V obsahu košíku můžete měnit množství zboží kliknutím na Přepočítat. Zboží také můžete z košíku odstranit pomocí Odstranit položku. Pokud máte vybráno a chcete dokončit objednávku, klikněte na tlačítko Objednat.

Nyní prosím vyplňte všechny Vaše kontaktní údaje.

Vyberte způsob poštovného:

  1. hotově při dobírce
  2. převodem na účet
  3. osobním převzetím

V posledním kroku se Vám zobrazí kompletní objednávka s výpisem všech objednaných položek včetně poštovného s celkovou částkou, kterou Vám budeme účtovat.

Na základě objednávky Vám zašleme potvrzení elektronickou poštou do 24 hodin. Pokud neobdržíte potvrzení objednávky do 24 hodin, prosím kontaktujte nás, může to znamenat, že jsme neobdrželi Vaši objednávku!

V potvrzovacím emailů od nás, budou informace dle výběru platby, a zároveň internetová adresa na daňový doklad, na této jedinečné adrese také můžete sledovat Váš stav objednávky.

Sledování stavu objednávky:

Váš stav objednávky, můžete sledovat, díky internetové adrese, která Vám přijde společně s potvrzovacím emailem o Vaši objednávce.
Tento stav je závislý na našem procesu, kdy mi objednávku přijmeme skrze náš eshop a pak na ní reagujeme stavy, kterými Vaše objednávky na naši pobočce prochází.

  1. Objednávka byla přijata našim systémem, nyní čeká na vyřízení.

    Tohoto stavu objednávka dosáhne ve chvíli, kdy nám odešlete svou objednávku skrze náš e-shop.

  2. Objednávka byla přijata naším skladem a nyní čekáme na Vaši reakci na náš email či SMS

    Pokud jste vybrali zboží, které máme na dotaz, prosím vyčkejte naši reakci (a ti i před jeho zaplacením), o následujícím postupu.
    Prosím řiďte se těmito instrukcemi mohlo by dojít k omylu s obou stran, jak naší, tak i Vaši

  3. Objednávka byla zpracována naším skladem, nyní čeka na expedici.

    Tento stav objednávky Vám napovídá, že objednávka je již přijata naším skladem, a připravuje se k její expedice.

  4. Objednávka byla zpracována našim skladem, nyní čeka na ověření platby převodem.

    V tuto chvíli už čekáme pouze na Vaši platbu, jakmile je Vaše platba připsána na náš účet , objednávku expedujeme a to nejpozději do následujícího dne od přijetí platby.

  5. Objednávka byla expedována!

    Objednávka v tomto moměntě opouští náš sklad, a je již v rukách České pošty.

  6. Objednávka byla zrušena!

    Objednávka může být zrušena z několika důvodu: na Vaši žádost, z důvodu jasné duplikace objednávky, při porušení obchodních podmínek

  7. Objednávka byla expedována a později vrácena Českou poštou.

    Pokud nám je objednávka vrácena českou posštou a to z důvodu Vašeho odmítnutí či z důvodu nepřevzetí, je automaticky tato objednávka zrušena po 14dnech od jeho vrácení.

  8. Objednávka byla přijata naším skladem a je připravena k osobnímu převzetí na naši pobočce.

    Pokud jste zadali převzetí Vaši objednávky osobním odběrem, tak ve chvíli, kdy je objednávka připravena, je připravena k Vašemu vyzvednutí. Pokud nedojde k jejímu vyzvednutí do 30dnů od objednání dochází automaticky ke stornování Vaši objednávky.

Nahrávám